فضای مورد استفاده برای نصب انواع کولر گازی و اندازه کولر گازی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 420 | نویسنده : |

امروزه با توجه به محبوبیت کولر گازی، نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کولرگازی احساس می شود، در اینجا قصد داریم انواع کولر گازی (اسپلیت (دیواری)، پرتابل (قابل حمل) و پنجره ای) را با هم مقایسه کنیم. سیستم کولرهای گازی یکسان بوده و همگی دارای روشی برای خنک کردن محیط هستند و تمامی کولرهای گازی عمدتاً برای خنک کردن هوای اتاق استفاده می‌شوند و در سه نوع اسپلیت، پرتابل و پنجره‌ای موجود می‌باشند. .

نیروهای خدماتی با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولر گازی اعم از نصب کولر گازی، سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی آماده خدمت رسانی در تهران می باشند.

برای خرید کولر گازی به یک سری فاکتورها نیاز است تا بسته به محل مورد نظر از بین انواع کولر گازی انتخاب شود.

فضای مورد استفاده برای نصب انواع کولر گازی و اندازه کولر گازی
فضای مورد استفاده در نوع کولر گازی مهم است. کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می شود که یک قسمت برای داخل اتاق و قسمت دیگر برای بیرون که کمپرسور (موتور) کولر گازی می باشد تا بتوانید در محیطی دور از محل نصب پنل با حداقل امکانات از آن استفاده کنید. سر و صدا. در مقایسه با کولر گازی پنجره ای و پرتابل، خارج از محیط است. با این حال، اگر به فضای داخل اتاق توجه بیشتری داشته باشید، کولر گازی پرتابل بدترین انتخاب است زیرا فضای زیادی را در کف کنار پنجره اشغال می کند. و کولر گازی اسپلیت فضای کمتری را در داخل اتاق اشغال می کند.

طراحی کولر گازی
طراحی داخلی کولر گازی اسپلیت با توجه به اینکه فضای کمی را اشغال می کند و معمولاً روی دیوار نصب می شود به بهترین شکل به نظر می رسد اما با توجه به اینکه قسمتی از آن در بیرون نصب شده است ظاهر چندان زیبایی نخواهد داشت. پس اگر به محیط بیرون اهمیت می دهید، بهتر است یک کولر گازی قابل حمل انتخاب کنید.

کولر گازی نصب کنید
برای نصب کولر گازی حتما از متخصص کمک بگیرید تا کولر مشکلی نداشته باشد. چون هم داخل و هم بیرون روی دیوار نصب می شود و هم به دلیل تخصصی بودن بهتر است نصاب متخصص این کار را انجام دهد تا بعدا به دلیل نصب نادرست با هزینه های بیشتری مواجه نشوید. نوع و محل نصب نیز در میزان کارکرد و سرمایش کولر گازی تاثیر بسزایی دارد. همچنین هزینه نصب کولر گازی اسپلیت بیشتر از نصب کولر گازی پرتابل و پنجره ای است. شما می توانید یک کولر گازی قابل حمل و یک پنجره را خودتان نصب کنید.

سطح صدای کولر گازی
کولر گازی ها بسته به قدرت و نوع کولر گازی پر سر و صدا هستند و تعداد زیاد این صداها باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنین می شود. کولرهای دیواری (اسپلیت) بی صداترین گزینه برای انتخاب هستند زیرا کمپرسور خارج از اتاق است و کولرگازی پنجره های قابل حمل صدای بیشتری دارند زیرا کمپرسورهای آنها جدا و در محل استفاده نیستند. البته میزان صدای کولر گازی های پرتابل بسته به مدل آنها متفاوت است.

ظرفیت انواع کولر گازی
در سیستم تهویه مطبوع دیواری (اسپلیت) به دلیل اینکه دستگاه مبرد (خنک کننده) آن از کمپرسور جدا می باشد، به سازندگان این امکان را داده است که کولرهای گازی با قدرت بالاتر بسازند. که می تواند محیط بیشتری را تهویه کند و در مقایسه با تهویه مطبوع پنجره ای و قابل حمل بسیار بالا و چشمگیر است. و چون کمپرسور کولر گازی دیواری در خارج از ساختمان قرار دارد این مقوله باعث شده تا صدا چندان اهمیت نداشته باشد و متخصصین کولر گازی با ظرفیت و توان بالاتری طراحی کنند.

در کولرگازی کولر گازی پنجره ای نسل قدیمی کولر گازی است که در حال حاضر تولیدکنندگان کمتر به تولید آن علاقه مند هستند و مطمئناً در مکان هایی که اصلا امکان نصب کولر گازی وجود ندارد به کولر گازی پرتابل نیاز است. مکان هایی مانند فروشگاه ها که تهویه مناسب ندارند و در زیر همکف قرار دارند و اما استانداردترین دستگاه تهویه مطبوع، کولر گازی دیواری (اسپلیت) است که تمام تمرکز تولیدکنندگان برای تولید و افزایش امکانات در از این کولر گازی استفاده می شود بنابراین اگر محدودیت خاصی ندارید کولر گازی دیواری (اسپلیت) را به شما پیشنهاد می کنیم البته با توجه به تفاوت های هر سه نوع کولر گازی کولر گازی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما دارد. شما. از آنجایی که بازار کولر گازی دیواری (اسپلیت) بیشتر و بهتر است، خدمات و دسترسی به امکانات مورد نیاز نیز متناسب با آن است.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/




می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 خرداد 1401 -23:18 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: